Cambodia.

Via een bevriende organisatie ter plaatse in Cambodia hebben we in Poipet (een klein dorpje langs de grens met Thailand) de in Nederland ingezamelde goederen kunnen afleveren.
Schoolmateriaal, speelgoed en kleding waren snel uitgedeeld en met een glimlach in ontvangst genomen. het hoeven niet altijd grote dure projecten te zijn om hulp te kunnen bieden op locaal vlak.
Hoe klein soms de hulp ook is, als iedereen een beetje hulp aan anderen zou geven zag de wereld er heel anders uit en was de rijkdom beter verdeeld.
Wij hopen dan ook op een vervolg van deze actie en zijn we nog steeds bezig om diverse materialen te verzamelen en te bekijken hoe we deze op de goedkoopste manier daar te krijgen en dat is meestal een hele uitdaging.
Regelmatig sturen wij pakketjes op naar de organisatie in Cambodia die ze dan voor ons uitdeeld, want we kunnen niet overal ter plaatse zijn om alles persoonlijke af te leveren.
Graag zouden we in dit verslag de lokale middenstand van Venlo/Blerick willen bedanken, die o.a.speelgoed en schoolmateriaal ter beschikking hebben gesteld aan onze stichting.
Ook dankzij de inzet van Zr.Petronelli uit Blerick die de stichting al 8 jaren een warm hart toedraagt door mee te werken aan het inzamelen en verpakken van kleding e.d.is ook deze actie weer een sucses geworden.
Hieronder enkele foto's die ons gestuurd zijn uit Poipet.