Hulpkreet gehoord uit Polen.

Stichting Mendina werd gevraagd om dringend hulp te verlenen aan een jongen van 16 jaar in het plaatsje Jelenia Góra in Polen.
Blazej Wojsa is al vanaf zijn geboorte verlamd en werd tot voor kort gedragen door zijn vader.
Doordat de jongen te groot en te zwaar is geworden is het voor zijn vader niet meer mogelijk om hem mee te nemen naar buiten e.d. Met als gevolg dat Blazej niet vaak meer buiten kwam.
( foto 1 )

foto 1 foto 2 foto 3

Wij hebben deze schreeuw om hulp gehoord en hebben per post een rolstoel laten bezorgen.
Toen de rolstoel arriveerde was het een ware feest voor Blazej en zijn familie. Er werd gezongen en gitaar gespeeld en ondertussen werd de rolstoel in elkaar gezet. ( foto 2 en 3 )

We hoeven u uiteraard niet te zeggen dat Blazej en zijn familie u allen zeer danbaar zijn om dit "geschenk uit de hemel" te mogen ontvangen. ( foto 4 en 5)

foto 4 foto 5

Dit was één rolstoel maar het is net zo waardevol als de grotere transporten naar Tunesië of Oekraďne.
Laat ons samen nog meer kinderen en volwassenen blij maken. Geef om uw medemensen die het niet zo goed hebben als U.
wordt vandaag nog sympathiserend lid van onze stichting, want ook u zou graag geholpen willen worden als u in hun "schoenen" had gestaan.